Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 21 december 2010

Laat de zon maar komen

Veel zelfmaakideeën komen van MiekK vandaan, zo ook dit (zonne) bril zakje. Ik vond het model erg leuk en wil er misschien ook nog een grote opruimzak van maken. Maar eerst dus even een mini model voor mijn dochter haar zonnebril.


Omdat ik fleece heb gebruikt voor de hele buitenkant heb ik geen tussenvoering toegevoegd aan het recept. In plaats van een zigzagbandje heb ik gekozen voor een roze lintje, gewoon omdat ik dit wel in huis had.

De fleece heb ik trouwens gekregen van familie. Bedankt!

Manlief kon ook nog wel een zakje, dus voor hem ben ik na dit exemplaar ook meteen gaan naaien. Uiteraard met een iets stoerder stofje.

Voor de binnenkant en het tussenstofje heb ik rode fleece gebruikt. Alleen het touwtje ontbreekt nog op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten